Astratex márka: Hogyan születnek a fehérneműink?

Astratex márka: Hogyan születnek a fehérneműink?

2024. október 10.
Fehérneműby Astratex

Nikola Herčíková

Főszerkesztő

Az Astratex kínálatában megtalálhatók a híres külföldi gyártók és kisebb cseh márkák termékei is. Kínálatunkban azonban egyre több Astratex márkás termék is szerepel, melyek a szakértőink irányításával jönnek létre.

Egy olyan melltartó megtervezése, amelyet nők ezrei fognak szeretni, nem egyszerű feladat. Ez a kihívást jelentő folyamat akár egy teljes évet is igénybe vehet. Szakértőink fáradhatatlanul figyelik a legújabb trendeket, a fehérneműpiac fejlődését, és szemmel tartják az eladási statisztikákat. Ennek alapján készítik a kollekciókat a következő szezonokra. A vásárlóinktól érkező visszajelzések nagyon fontosak, mivel ennek köszönhetően a fehérneműkbe beépíthetjük a vásárlók igényeit és szükségleteit. Miután a beszerzési részlegnek világos elképzelése van arról, hogy a nők milyen fehérneműt szeretnek vásárolni, következő lépés a konkrét fazon megtervezése és egy olyan termék kifejlesztése, amelyet a tökéletességig finomítanak és igazítanak. Az apró részletekre is figyelmet fordítanak, legyen szó melltartóról, fürdőruháról vagy akár hálóingről. Emellett szakértőink saját maguk is kipróbálják a fehérneműt, hogy a lehető legkényelmesebb végeredményt tudják kínálni.

Ugyanilyen fontos az anyag kiválasztása, amelynek olyan minőségűnek kell lennie, hogy nem csak kényelmes viseletet garantáljon, hanem szép is legyen, hogy fokozza a termék általános megjelenését. "Minden anyagot fizikailag meg kell tapintanunk és tesztelnünk kell, hogy ellenőrizzük a minőségét, és lássuk, hogy kompatibilisek lesznek-e a tervezett szabással. Nagyon körültekintően választunk, ezért általában több bevált beszállítóhoz fordulunk" - mondja Pášová Markéta, a Development Manager.

Az egész iroda tesztel

A paraméterek egyeztetése és az anyag kiválasztása után a terv a beszállítóhoz kerül, aki elkészíti az első termékmintákat. Ez után szigorú tesztelés következik, amely során nem csak a tervezést és minden technológiai feldolgozást ellenőriznek, hanem azt is, hogy a termék hogyan illeszkedik. Azt is ellenőrzik, hogyan viselkedik az anyag mosás után, és hogy a termék megfelel-e az Astratex szigorú szabványainak. Hogy az adott beszállító teljesítménye megfeleljen az elvárásoknak, folyamatosan tolmácsolják a tapasztalatokat és a javítási igényeket, míg nem találják úgy, hogy a prototípus teljesen tökéletes.

Ebben a szakaszban nincs kompromisszum. A szakértőink által tett bármilyen engedményt ügyfeleink a kész termékben is felismernék. A fejlesztési folyamat lényege, hogy minden darab tökéletes legyen, és ha a véleményezési fázisban van lehetőség egy-egy modellt funkcionálisan vagy egy dizájnelemmel kiegészíteni, azt mindig megteszik. Kész termékek a megrendelést követően a főraktárunkba kerülnek. Onnan kollégáink néhány darabot Prágába küldenek, hogy modellek közreműködésével elkészüljenek a termékfotók. A fotókat szöveges leírás kíséri, hogy a vásárlók a lehető legjobb képet kapják arról, hogy mit vásárolnak. "Amikor minden készen áll, végzünk egy utolsó ellenőrzést a termékbemutatóval kapcsolatban, és ha minden rendben van, élesítjük a terméket a webáruházban," - magyarázza Markéta. "Aztán már csak azt figyeljük, mekkora az érdeklődés" - teszi hozzá mosolyogva.

Nagy terveink vannak a márkával

Az Astratex márka jelenleg melltartókat - amelyek közül néhány már régóta bestseller -, női alsókat, harisnyatartó öveket, fürdőruhákat és hálóruha kollekciókat kínál nők és férfiak számára. A márka más kategóriákban is tovább fog fejlődni. Bár minden egyes újdonság hónapokig tartó munkát igényel, az egyes lépések szigorú ellenőrzésének köszönhetően 100%-ban kiállunk mellette.

Pášová Markéta

Development Manager

Markéta több mint 20 éve dolgozik a divatszakmában. Sokéves tapasztalatát a Blažek cégnél szerezte, ahol az anyagbeszerzés, valamint a kiegészítők fejlesztése és beszerzése volt a feladata. Markéta eredetileg fehérnemű-beszerzőként csatlakozott az Astratexhez, de hamarosan átkerült a saját márka csapatába. Itt segíti a kommunikációt a beszállítókkal, dolgozik számokkal és táblázatokkal, és mindezt kiegészíti a kollekciók kialakításához és új termékek tervezéséhez szükséges kreativitással.